Wij zijn Gelecon.

Wij zijn al 40 jaar marktleider voor alles op het gebied van schoonmaak. Dat willen wij graag zo houden. Daarom investeren wij in duurzaamheid, onze werknemers en zoeken wij nieuw talent.

Missie 🎯

Onze missie is helder: bijdragen aan een schone, veilige, en gezonde werkomgeving. Wij bieden de beste professionele totaaloplossingen die naadloos aansluiten op uw behoeften. Met diepgaande kennis van producten, materialen, en systemen streven we ernaar de klant te voorzien van een doordacht, op maat gemaakt advies. Ons doel is niet alleen om de schoonmaakklus te klaren, maar dit ook uiterst efficiënt te doen. Wij beloven kwaliteit tegen de meest gunstige prijs, zodat uw investering optimaal rendeert. Bij ons staat uw zakelijk succes voorop.

Visie 🔮

In lijn met onze vernieuwde visie hechten we groot belang aan duurzaamheid. Wij geloven dat het mogelijk is om onze missie van toonaangevend zijn in de schoonmaakbranche te vervullen met zo min mogelijk impact op het klimaat. Daarom integreren we milieuvriendelijke praktijken in onze bedrijfsvoering en productaanbod. Door bewuste keuzes te maken in materiaalgebruik, productiemethoden en logistiek, streven we ernaar onze ecologische voetafdruk te minimaliseren.

Ons team 👬

Christiaan Verhagen

Mede-eigenaar Gelecon

Christiaan is mede-eigenaar van Gelecon Voorburg. Christiaan is eindverantwoordelijk voor alle operationele zaken binnen het bedrijf.

Michael van der Linden

Mede-eigenaar Gelecon

Michael is mede-eigenaar van Gelecon Voorburg. Michael houdt zich voornamelijk bezig met de Commerciële tak van sport binnen Gelecon.

Marlous Kieboom

Operationeel Manager

Marlous begon bij ons als sales support medewerker, en maakte in 2021 de stap naar Inkoop. Ondertussen is Marlous aangesteld als Operationeel Manager.

Carmen Lee-Kan

Financiële administratie

Carmen regelt bij ons de Finance afdeling enkele werkzaamheden bevatten: crediteurenbeheer, debiteurenbeheer, grootboekadministratie, belastingzaken, personeelszaken en jaarrekeningen.

Erik Groenewold

Manager – Werkplaats

Erik is al meer dan 34 jaar werkzaam bij Gelecon, hij bewaakt het onderhoud van Machines, Repareert alles en bouwt machines op maat.

René van de Brug

Sr. Account Manager

René beheert een groot gedeelte van onze klanten, hij adviseert op locatie en leid alle processen tot een succes.

Rory Eileen van der Meijden

Sales-support Medewerker

Rory is het eerste aanspreekpunt van Gelecon, ze verwerkt binnenkomende orders en regelt diverse operationele taken binnen het bedrijf.

Johnny Koot

Chef – Magazijn

Johnny is naar eigen zeggen ons kloppend Hart van Logistiek, hij bewaakt binnenkomende & uitgaande goederen en verwerkt deze tijdig.

Marco Kortekaas

Logistiek medewerker

Marco overziet onze inkomende en uitgaande goederen, daarnaast is hij chauffeur op de vrachtwagen. Ook ondersteund hij in de showroom.

Vincent van den Braak

Logistiek medewerker

Vincent is onze rots in de branding in het magazijn, maar stapt ook met gemak op de bus naar klanten.

Binkie

Jr. Snackoloog

Als trouwe viervoeter is Binkie ook wel bekend als onze wandelende sloopkogel. Fun fact: Bink kauwt op alles wat niet beweegt.

Sam

Sr. kantoorhond

Sam is onze oudste kantoor hond. Fun fact: Sam heeft een hekel aan trap lopen.

Er was eens 📖

Wat in 1980 ooit begon met een kleine winkel in het centrum van Den Haag is in de jaren erna uitgegroeid tot een van de sterkste spelers in de professionele reinigingsbranche. Leen Verhagen, de oorspronkelijke eigenaar van Gelecon, voorzag deze toekomst. Gezonde groei en een flinke uitbreidingen binnen het bedrijf zorgde snel voor tekort aan ruimte en leidde tot 3 verhuizingen in korte tijd. In 2008 droeg Leen zijn succesvolle onderneming over aan zijn zoon Christiaan Verhagen en Michael van der Linden. Na een aantal succesvolle overnames en participaties ( waaronder Armada reinigingstechniek) wordt er vandaag de dag gewerkt met meer dan 10.000 producten, wordt er geleverd aan meer dan 2.000 bedrijven en hebben we meer dan 12.500 orders per jaar.

Lekker duurzaam bezig!

Wij doen ons best om duurzaam te zijn. Het lukt niet direct om volledig duurzaam te zijn, dus wij beginnen klein.

Energie, vervoer en CO2 uitstoot:
✅ Het hele pand is voorzien van energiezuinige led verlichting.
✅ In alle ruimten bewegingssensoren t.b.v. verlichting.
✅ Indien niet in gebruik staat alle apparatuur uit en niet op stand-by.
✅ Apparatuur voldoet aan alle recente energie labels.
✅ Elektrisch transport via Hubbel
✅ Alle onze buitendienst medewerkers rijden in elektrische auto’s..

Bespreken wat wij voor jou persoonlijke situatie kunnen betekenen? Wij maken graag kennis met u!

Bent u op zoek naar betrouwbaar advies en expertise op maat voor uw zakelijke behoeften? Zoek niet verder. Wij zijn een gerespecteerde naam in de branche, bekend om onze diepgaande kennis en bewezen betrouwbaarheid. Bij ons draait alles om het leveren van de hoogste kwaliteit diensten en advies om uw zakelijke doelstellingen te bereiken. Wij nodigen u van harte uit om contact met ons op te nemen voor een persoonlijk adviesgesprek of gewoon voor een gezellige kop koffie om uw behoeften te bespreken.